星期二, 9月 02, 2008

ROCK得起,你至係老鹵

一不離二,讓我們繼續日娛。
.
我係是日本人橡膠龜。
.
今日約左舊同事食飯,行過十年未入過的188,
.
買了這本


.
其實我家中已有這兩本
.
.
明明見到十一算
.
好唔抵,但都買
.
呢o的賣叫鍾意o羅
.
之後我在搵相寫此blog時,
.
又發現左呢本
.


又好想買
.
典算?
.
另另,
.
頭先睇左download既 YUI 於2007年4月 - 6月所舉行的「YUI 2nd Tour 2007 "Spring & Jump”」
.
.
好睇到喊
.
我睇完之後決心要買番黎儲既野聊聊可數
.
第一次有呢種衝動應該係入戲院睇完田中麗奈《激浪青春》

一直等出碟,一出就即刻買番屋企睇多次,仲跟手買埋隻soundtrack 。

.
今次睇完YUI的LIVE
.
我決定要買番隻老正
.
原來佢都ROCK得起的
.
ROCK得起,你至係老鹵
.
另另另,
.
我最近終於諗通左
.
典解我覺得YUI靚
.
原來佢其實好似我靚仔年代好鍾意既一套戲既女主角
.
果個女主角叫做--阿修羅
.
臨.兵.鬥.者.皆.陣.列.在.前~~破





.
其實我都仲download左
.
大塚愛LIVE CONCERT
.
究竟會唔會買埋呢?
.
下期(糧)自有分曉。

0 則留言:

發佈留言

訂閱 發佈留言 [Atom]

<< 首頁