星期六, 7月 19, 2008

紀念日


我唔知可以寫多幾多年,以我既非常有限既記性,除左內子生日,就淨係記得佢生日。
.
就連上星期陪個妹睇《功夫熊貓》,佢問起我記唔記得佢生日,我都啞口無言,攪到俾這個只有一年級的小女生以怪責的口吻嘆一句:「哎~~呀~~」。
可能好多人認為,對一個將近三十歲既人來說,鍾意偶像是一件相當低能兼幼稚的事。我唔否認我人生中有好多時間都係相當低能兼幼稚,不過呢,我更加唔會否認年輕時對她的近乎瘋狂式的迷戀。所以呢,我幾十歲人仍然不會覺得話俾人知我鍾意廣末涼子而尷尬。
最開心係,雖然經歷結婚、息影、離婚、復出,年華漸去,卻沒有在幕前幕後做過一件令我覺得唔再值得繼續支持佢的事。起碼唔會好似Accident咁,明明三秒都無,但都話自己飾演臥底。我希望,每一年的這一天,也都記住,莫失莫忘,對永遠不知道我祝賀她的她祝賀一句:生日快樂~
.
學左幾年日文,點都要整番句:OMEDEDO~
.
最好笑係,對上一次pose左 佢條CM既link出黎,最正係樓下打波其中一個o靚仔問我:邊個o黎o架,係米AVo黎o架?
.
果真五行欠打!


2 則留言:

Anonymous 匿名 說...

你仲會記得我生日~~~呵呵呵

11:22 下午  
Anonymous 匿名 說...

條o靚仔係講我嗎

8:07 下午  

發佈留言

訂閱 發佈留言 [Atom]

<< 首頁