星期三, 8月 13, 2008

燥進

最近打波好燥~
打得好差
是時候做一個自我檢討。
.
順帶一提
我自從買左呢對鞋
就打得唔好
我懷疑可能佢剋住我。
.

.

我從中四中五食煙開始不久,就思考自己為甚麼要食煙,以往一直得出的結論是「無聊」。
最近又多了一個原因:是「逃避」。
昨晚打波有煙無火機,所以沒處可逃。

.
幾米是又寂寞又美好
我是又因循又燥進

.
你睇我幾曳

2 則留言:

Anonymous 匿名 說...

我都打得差0左
無哂之前d 氣

fuck club 幾時放片
等到頸都長 haha

5:34 上午  
Anonymous 匿名 說...

我對 Nowitzki 都係~~~~~

11:54 上午  

發佈留言

訂閱 發佈留言 [Atom]

<< 首頁