星期一, 9月 01, 2008

與HIRO結下不解之緣

除了HIROSUE(廣末),還有HIROKO(寬子)


.
今年,佢地又以籌款為名再度開SHOW,不過這次只有10分鐘。
今次係佢地第三次重組,之前果次上原、島袋、今井同新垣都有各自出碟,
唔講你可能唔信,

佢地第二次重組時,
我有現場睇的。
今次就四個幾乎都已經息影晒。幾乎。
.
有個仲做左媽媽。
.
這個媽媽的兒子先天性失聰,也因此契機,令四女再一次同台。(http://hk.youtube.com/watch?v=UcayARmWVsc)

朋友GEL send來她們這次的medly演出片段,
睇完之後,
.
覺得超感動。
我以前真係覺得,SPEED係地球上完美的女子組合。
點知而家都覺得係。
所以話感情既野係無得用理性去解釋既。
.
給年齡未過二十的:
唔知咩係SPEED?
以為係奇樂.李樂思的電影?
請睇以下片段,唔識日文都明的:http://www.youtube.com/watch?v=7yFmJAcy2_4&feature=related
.
.
.
.
給馮修:
呢個網好睇,D相:http://speedisback.blogspot.com/
同埋加映:
一公升的眼淚SPEED版:http://hk.youtube.com/watch?v=omsqJwFsVHQ

1 則留言:

Anonymous 匿名 說...

講開SPEED,我都O係1999年(接近十年前)睇過佢地一連兩日O既長野LIVE CONCERT...好迷架都.."與HIRO結下不解之緣"喱個TOPIC我都O岩使WOR...就係MIHIMARU GT's HIROKO阿久津博子..10月31日MIHIMARU 08TOUR 福岡站買到飛喇,今次都好迷下WOR..

11:18 下午  

發佈留言

訂閱 發佈留言 [Atom]

<< 首頁