星期日, 8月 24, 2008

同一個世伯,同一個夢想

今年是我人生中最投入奧運的一年,睇得最多係網球,睇得最肉緊係體操,睇得最想喊係見到程菲跌左落黎的一剎,仲鍾意左幾個運動員,因為香港兩個台都只係播中國賽事的關係,我鍾意既運動員大部份都是來自中國,李娜、沙芬娜、晏紫、程菲……

不過,睇得最開心,完全是因為以下兩位。

順帶一提,陳恩能亦即丹尼爾,乃我的中學好同學米高之兄,以前經常上他家睇NBA(因為他家有ESPN),晨咁早搞到佢屋企鬼殺咁嘈,當時佢老豆仲成日話香港無一個評述員識講波(當時講NBA的主要為張丕德和貴神),估唔到十年後佢自己個仔,成為一個非常專業的運動評述員。

一個專業的運動評述員,唔係成日要話俾人知自己幾尊業,唔係話俾人知個教練用錯左戰術,唔係掛住個頭銜話自己識邊個識邊個,而係識得講俾我知點樣睇果場賽事,識得講俾我知咩野好睇咩野唔好睇,識得在唔出聲的時間唔出聲,而最最最重要都係,識得咩叫幽.默.感。

請受一個自稱專業司儀的小弟向以下兩位人兄由衷說一句:RESPECT~
.
---
陳恩能、石金華金句

石:"韓國選手正準備抓舉時"...嘩!你睇吓佢隻小腿同大腿一樣咁粗嫁!!

石:呢位選手出場試舉,又係呢個快舉手呀,果然係快舉手,名都未報已經舉唔倒番緊入休息室"
丹:下?番左入去喇?仲報唔報佢名呀?...報啦

石:再次出場試舉,快舉手
石:快啲講啦!唔係又趕唔切。
丹:係!莎諾娃!莎諾娃!..

石:泰國既舉重選手喎,打泰拳舉手係代表投降喎
丹:所以咪好彩佢係舉重,唔係打泰拳囉

石:你估菲比斯會唔會變崩牙仔?佢囉一次金牌就咬一咬,囉八面咪咬八咬?

石:你唔踢波就做波牛,咁唔通你唔游水做水牛咩

石:大威既肌肉真係好似隻馬咁
丹:點解咁睇呢?
石:我睇馬術知架,大威d肌肉結實又立立令,真係好似隻馬

石:大威今日真係無左團火....
丹:你估睇緊星矢咩,人人都有個小宇宙....

石:呢間屋難拆喇,仲難拆過鳥巢

*(可能係香港史上第一個回應呢句金句的「金回應」)
黃:所以話龍門最好既朋友就係門柱
丹:估唔到呢位巴西既守門員咁快係我地既國土認識左一位新朋友

丹:一個ace之後又一個double fault
丹:真係一淡沙糖一淡....
石:屎....
丹:我都唔想講喇,你幫我補埋佢
石:唔怕啦,而家深夜,又過埋食飯時間

石:拿度食緊既係大蕉來架喎
丹:係大蕉呀,唔係香蕉,唔係黃帝蕉呀
石:大蕉仲有個好處
石:利大便....

石:五個拳證座四邊,翁金驊哥哥你呃我呀?
翁:有一邊座兩個既.....
石:等我仲以為一個吊係上面睇添
翁:你係咪想得太多呀

石:兩個都係歐洲既國家一個向東望,一個向西望,咁就變左東張西望
翁:哈哈....係咪真係變左東張西望架?

石:同大家講聲唔好意思先,因為呢場網球賽太精彩,所以晚間新聞將會順延到我地呢場球賽打完既
丹:其實都無關係,因為聽到我地講野,想睇新聞會去翡翠台,但係如果睇英文新聞既,就唔會聽到我地講野啦,所以係無關係既....

丹:不如每一次用鷹眼都要比錢,d錢就囉去做慈善啦....
石:不如捐比我啦...
丹:都係捐去網聯啦,比佢做青訓
石:可以既捐去眼科啦
丹:嘿嘿...我鍾意你呢個提儀,忍唔住笑左

丹:悔路尼曾經比藥檢捉左架,要停賽18個月,18個月之後....
石+丹:一條好漢....

丹:嘩!打到沙芬娜仆左係度
石:好彩呢度係網球場唔係街

石:我地明珠聽日有好多精彩既比賽,聽日九點夾住糯米雞來睇我地節目
丹:食通粉得唔得呢??
石:得,各大食市接受預訂
.
------
如想繼續欣賞,請往facebook: http://www.facebook.com/note.php?note_id=31964125521

0 則留言:

發佈留言

訂閱 發佈留言 [Atom]

<< 首頁