星期四, 7月 03, 2008

經常裝著與別不同, 是否就真的與別不同?

答案當然是否。
.
我卻成日裝著。
.
在公司播著《豈有此理》和《別人的歌》,音浪比平時扭大了一點,因為心中有道氣很想宣洩。
.
最近事事不如意,無論打波、公司際遇以至打機也燥起來,燥得起,回想起這些「燥」,又為自己的低能EQ而懊惱,覺得自己孩子氣,回頭一想用孩子氣呢三個字形容一個已到達阿叔年齡的自己相當毛管「棟」。
.
為甚麼身邊的人總裝著一副好識撈的樣子,自己卻咁唔識撈?

為甚麼Sales的咀臉總是這麼黑尻人憎?

為甚麼佢地講野要咁大聲?

佢地聽唔到我播的歌嗎?

豈有此理呀~~~~

為甚麼我成日要自命不同?

當一個人覺得全世界都欠左自己既時候,便是時候檢討下自己。

4 則留言:

Anonymous 匿名 說...

嘩~ 好忿世wor... 攪咩呀你~
係wor~ ringo 你都係o係悲情城市打波嫁wor~ 唔知有冇緣見倒你呢~

1:42 上午  
Blogger ringof 說...

你又有打?我在天盛打,久唔久會去銀座~~一齊?

5:18 下午  
Anonymous 匿名 說...

我冇打好耐lu 不過都會落銀座ga~ 睇下有冇緣見倒你啦^^

3:04 上午  
Anonymous 匿名 說...

好無聊~

12:24 上午  

發佈留言

訂閱 發佈留言 [Atom]

<< 首頁