星期五, 7月 11, 2008

無才可去睇WALL-E



呢個世界上有樣野叫先睹為快,根據我中四中五讀過既ECON,要先睹為快應該要付出多o的COST的,不過,做呢行既好處就係:你唔使付出一個仙,卻又可以先睹為快。



咩叫一套好睇既電影呢?我覺得「好睇」就係令到你好快投入,你會完全跟住角色既情緒波動,就算套戲出現瑕疵,你都唔會發現。留意,唔係包容,係直頭唔發現。

.

電影有好多方法牽動你情緒,可以係場景,可以係對白,WALL-E就揀左用身體語言,仲要係由機械人做出黎既身體語言。亦因為咁,只有動畫先可以做到「由機械人做出黎既身體語言」,亦亦因為佢係一套動畫,所以所有野,都係由人憑空想像出來。亦亦亦因為咁,你可以想像果班人有幾~~~~~~~~勁!

起碼三四層樓咁勁!

仲有,PIXAR次次都可以做到「老少咸宣」,呢四個字講就易,但近年睇既或卡通或電影,都將老少變成正邪一樣兩難全,即使你而家睇番《E.T.》,都會覺得有少少低能和小朋友感動。但《WALL-E》呢,一樣煽情,不過又同樣可以言情,仲同你言形而上。

機械人可以表達到感情、機械人的戀愛可以令你覺得難能可貴、大家都知道機械人壞左換個零件就得,但你仍然非Q常之關心佢會唔會「死」,Well,而就在這個「會唔會死」的moment中,大家同時在反思:「到底咩係生、咩係死、甚麼是生存?記憶才是生命?」,就如劇中的Captain所講:「I dun want survive,I want Live!」

這時候,我們便要唱老鼠安老土到爆的《何謂愛》。

.

要懷舊,佢俾《Be Kind Rewind》更甚;要爆笑,笑位一定多過《我老婆係賭聖》(因為《我》根本唔好笑,所以這句肯定岩)。

最後,根據我之前所做的「好睇電影」assumsion「就算套戲出現瑕疵,你都唔會發現」,我認為:《WALL-E》是一套近乎完美的電影。


So,無講你有才、無才、有財、無財、有材、阿材,都應該要去睇。

.

.

.

順帶一提,其實我有作埋下句的,不過完全無關係:

無才可去睇WALL-E

闖入南X若許年

吟完。


2 則留言:

Anonymous 匿名 說...

瑕疵乙個:
如果Eva拖住剛換咗底板唔認得人的Wall-E時係播〈誰可改變〉,就真的是完美了。

4:24 上午  
Blogger ringof 說...

自己幻想下~
http://www.youtube.com/watch?v=wG0AQkUqQ0A
睇睇下, 譚詠麟都有d似 wall-e

5:15 下午  

發佈留言

訂閱 發佈留言 [Atom]

<< 首頁