星期四, 2月 08, 2007

物以類聚

同我可以做得成朋友
又或者有睇我編話的讀者
通常都有一個共通畸,
就係無無聊聊愛爛gag
繼我上星期在明周寫左篇「我會做好呢份功課」後
前同事Karol同埋讀者EMI分別send來另人笑死我的forward email和message
特別係Karol, 成日串我無聊其實自己最鍾意呢d野

地盤佬:「我會鑽好呢個窿!」
氣功師:「我會發好呢次功!」
八達通公司:「我會整好八達通!」
天文台:「我會測好呢個風!」
整容醫生:「我會隆好呢個胸!」
鐘錶師:「我會整好呢個鐘!」
廚師:「我會爆好呢碟蔥!」
麻將腳:「我會碰好呢隻東!」
xx公司的專業員工:「我會五點九就鬆… …」
.
色魔:我會渣落佢個胸
好男友 : 我會趙完你就鬆 !!
One Night Stand:我會book定一間Room
窮鬼 : 我會去搵二叔公
李小姐: 我會搶走你老公
麻將腳:我會碰好呢隻東!
妓女︰我會走多轉私鐘
陳曉東︰我會跟翻載思聰
士兵︰我會好好地進攻
學外語人士︰我要學好靈格風
長毛︰我會競選新界東
賊仔︰我會搜掠個一空
學生:我會還晒d grant loan
足球員:我會打好d前鋒
打工仔辭職時:我會辭左呢份工
我︰我會不停發up 風

創意無限, 我愛惡搞

3 則留言:

Blogger Classy Peace 說...

連串爛gag係咁爆啊~ >.<
咁咪好囉, 我地唔應該排斥爛gag!
因為爛gag先好笑!!

8:19 下午  
Anonymous 匿名 說...

的確,"物以類聚"係冇錯嘅.......
所以對於以上爛gag,唔俾個Good你都唔得

2:49 上午  
Anonymous 匿名 說...

我愛爛gag~~~

12:57 上午  

發佈留言

訂閱 發佈留言 [Atom]

<< 首頁