星期五, 1月 12, 2007

是日早上7:00am



扎醒後不能再睡已不是甚麼新鮮的事,倒是願意開著notebook工作卻是少見。
因為禁煙,朋友提議星期六北上舉行煲煙飲酒大派對, 不過因為需要工作, 痛心拒絕了~
頂。
上幾天和朋友討論有關「醉」的定義,她是反方我是正方, 而且我表明我正方的立場是最近兩個月開竅後的事, 不過她看來無視我的竅, 認為飲醉酒的都是蛋散。
我卻認為, 飲醉酒其實是福氣, 扮飲醉的才是終極蛋散。
.
說了一個月也沒有pose相, 自己都覺得好煩(其實本來想執下先),為左費事監生悶死gs d讀者, 最近發現真係有人黎。我pose住兩張先, 大家等我。
.
相中出現的排名不分先後阿幽小藏阿卡羽翼司&她女友,全都是認識了四年的好朋友, 雖然好多野都同以前唔同左, 不過我都係果句:「你(們)是最好的。」
ps2我揸槍果個樣似唔似張家輝?無錯, 我都係coser, pose仲勁過大家。
.
星期六日我12-5都會在深水步電腦展, 到時影左相再pose上黎和大家分享。

0 則留言:

發佈留言

訂閱 發佈留言 [Atom]

<< 首頁