星期五, 12月 22, 2006

我們都需要陳綺貞

我們都需要陳綺貞
尤其是像我一樣有狂燥的人
尤其是像我常常失眠的人
.
現在時間是3:58am
剛看見online又offline的kate
原來她飲大了兩杯
我不羨慕妳
因為我聽日都有
.
很開心
gs上的編者的話被某一位cosplayer看見了
我們談了很多
.
我本來很氣憤
我在cosplayer.net留了想要看看舞台活笮的相,
卻被人連pose帶reply都刪去了
是容不下不是cosplayer的我嗎?
還是我冒犯了大家?
用不著這樣吧
這是紅色恐怖
這是文革
情況就像某個女旅遊記者將唔切合佢形象、話佢既留言刪走一樣
這是中國傳統小龍社會源遠流長的一種劣根性
錯就要認,打要企定並唔係亂講的
是有哲理的
(再續)

2 則留言:

Blogger Classy Peace 說...

hihi~ 又係我呀
超耐冇on msn... 一想on就話地震on唔到...
我為左考試犧牲左好多, 冇去ags算係其中一樣。 sorry我唔係唔畀面你架~ 我都好想去... 唉

7:13 下午  
Blogger ms.K 說...

哈...
我呢自從呢日飲咗幾杯到家下都沒有再有機會飲了...
下次一齊relax下~

9:40 下午  

發佈留言

訂閱 發佈留言 [Atom]

<< 首頁