星期三, 8月 16, 2006

match point

最近看了多齣電影,剛剛在notebook上看完的MATCH POINT
活地亞倫應該想勸諫男人
唔好有外遇
外遇既代價居然係要殺人,
仲要終日誠惶誠恐,
呢o的就 係其中一種「比死更痛苦」的痛苦
.
值得一提的是
我身邊先後有兩位女生向我推薦此片
佢地都係用「好好睇」黎形容
雖然我都覺得好睇,但係我睇完潛意識就有o的驚
相反佢地就完全無
呢個現像
好值得深思
我估其中一個原因
係活先生在片中描述兩位女性的感性
細膩而真實
容易觸動女性觀眾某種心靈深層的痛處罷
.
我記得有一幕
男主角訓唔著
坐左起身
鏡頭卻慢慢移到身旁被背著、看似正在睡著的妻子面孔
我覺得
她其實是沒有睡著的
.
活先生這個留白位
引發了我很多幻想

0 則留言:

發佈留言

訂閱 發佈留言 [Atom]

<< 首頁