星期五, 7月 21, 2006

入江沙凌 唯我獨萌


大家如果唔識佢,估下佢幾多歲?估成世都估唔呀~


嘩~我本來search有無人在06年像我一個癡漢一樣仍然惦記住廣末涼子,
跟住發現旬野
網上睇寫真集唔洸錢
分別有
日本HIT爆最萌老人精入江沙凌
廣末拍完戀愛寫真後的紐約遊記
同樣是廣末,咁多本之中最RAW的NOMAKE
仲有係少男(我死都認自己係少男)都鍾意外表純情內裡惹火既小倉優子
.
.
一字記之曰:旬
.
我都唔知之前cream果單野有mud咁好少
最爭人扮衛道
隨左因為香港氣候未及日本開放
其實CREAM果條女同佢老母一早有組織及部署地同便利一齊夾左
之後又要扮死狗扮慘
收皮啦
.
講番o的相本身
雖然明知係找入江沙凌輯相
不過質素絕對有板有眼
妳話我戀童都好
我真係覺得輯相ok喎

2 則留言:

Anonymous 匿名 說...

I really enjoyed looking at your site, I found it very helpful indeed, keep up the good work.
»

7:38 上午  
Anonymous 匿名 說...

Great site lots of usefull infomation here.
»

11:01 上午  

發佈留言

訂閱 發佈留言 [Atom]

<< 首頁