星期六, 7月 15, 2006

無聊的星期六

幾經辛苦
先約到個朋友食飯
佢就係我當年最尊敬既跳舞大隊長史提夫
上星期六佢地好似約左出黎
我當然又例牌放左飛機啦
唔知佢地果日點呢?
.
頭先想約朋友食飯
發現原來可以約既人真係乏善可陳
.
唔想搵既人已經無左2/3
有o的有伴侶
有o的住得太遠
o岩左天時地利人和既
排名不分先後
舊朋友kate、PR Usi、阿 C、好好好朋友Albert、Brian……跟住就係史先生
嗚~~~~~~真係一隻手數得晒
珍珠都無咁真
.
每個星期
埋版前的我
好努力咁做好每一版
o係最惡劣既環境盡量令佢無咁惡劣,
唔俾佢地出錯,
跟住星期五
埋版
星期六日就要做其他免費爛C
一星期一個……唔係循環……直頭好似輪迴咁
究竟我咁垃圾既文字
有幾多人睇緊?
.
埋版後
一切都好似完結了
一切也不想做
「留待下星期一再算可以嗎?」
.
這就是現在的我
.
我有一位朋友的朋友
大概是在茶工作吧!
細細閱讀她的網上日記
賞心樂事

3 則留言:

Anonymous 匿名 說...

Here are some links that I believe will be interested

1:50 下午  
Anonymous 匿名 說...

Greets to the webmaster of this wonderful site! Keep up the good work. Thanks.
»

9:58 上午  
Anonymous 匿名 說...

Your are Nice. And so is your site! Maybe you need some more pictures. Will return in the near future.
»

3:57 下午  

發佈留言

訂閱 發佈留言 [Atom]

<< 首頁