星期五, 7月 21, 2006

本星期喜迎桃花島


雖然留在office做野以有一段日子,
不過有咁岩得咁Q都可以識到o的 PR姐姐
睇黎上天都無ignore到我既需求
今個星期識左兩位非常有趣的PR
這在我人生內可算是最密的一次
記憶中,在快仔時行色匆匆
大家客客氣氣
而家諗番每一位都係面目模糊
.
做左幾乎兩年,傾得埋的也只有兩三個,
當然,我從來都無刻意過
所以數量不多是理所當然的事,
在工作範圍內,要找到一個可以傾訴的對象,大概比登天更難吧!
.
今日看到蘋果條頭條
北韓飯店賣童肉餐
真係唔止心寒
仲震左一震
而家仲可以存在一個咁軍國既政府
餓死國民在所不惜
不過國民亦唔會反抗
愚民政策呀~~~~~~~
.
不過
o係香港
即使無實行愚民政策
.
大家都係偏向愛好反智
.
係反智
唔係反戰
.
最後,我要奠重宣佈
上星期二
是一個非常重要的日子
因為我地至高無上既女星
廣末涼子
o岩o岩過左二十五大壽
請大家五體投地
向天禱告
感謝上帝創造左一個咁完美既女性
.
萬歲~~~~

2 則留言:

Anonymous 匿名 說...

Hey what a great site keep up the work its excellent.
»

11:19 下午  
Anonymous 匿名 說...

Great site lots of usefull infomation here.
»

3:41 上午  

發佈留言

訂閱 發佈留言 [Atom]

<< 首頁