星期日, 7月 16, 2006

一字記之曰:湯


(五十歲的豪爺終於小登科了)

先講總結
尋晚基本上係開心
首先係有個靚女江小姐坐左係我側邊
雖然我一句說話也沒有和她說(這就是我)
不過唔知點解,個感覺好親切,尤其是佢笑既時候
……我係米好電車男?
跟住我另一邊既男姓朋友
就係當年提攜我入太陽報做港聞既馮生
一字記之曰:湯
仲要o係我隔離湯
嗚~~~~~
雖然好似好扮野
但係我都想講
我果日著左件岩岩買既agnes b 長袖恤衫
係第一次著
左手膊頭除左有佢口水(因為佢成晚當左我係女咁攬住我)
我仲「yam」左o的嘔汁
返左屋企成身有陣味
真係……正呀~~
.
最開心係,因為我之前潛水
朋友個個慰問
同埋問點解
我答:「忌諱」
.
李威同孫仔做左手腳
我和他們分了檯
結果小溫溫還是過來了
我發現兩個男人o係果一刻真係唔知講o羊好
其實根本就無野
而且眾目睽睽
我最終走左去佢張檯到
飲左杯紅酒
至於,她的說話,
唔知點解
o係果一刻
我真的一個字也沒有聽入耳
.
因為我知道
甚麼對來說
才是重要的
.
有興趣看我朋友結婚相的,
可clickhttp://www.ho_shan715.sinahappy.com/

1 則留言:

Anonymous 匿名 說...

Great site loved it alot, will come back and visit again.
»

2:49 上午  

發佈留言

訂閱 發佈留言 [Atom]

<< 首頁