星期六, 7月 15, 2006

星期六12:43分

公司空無一人
本身諗住做野既動力被吹得煙消雲散
希望寫完呢篇日記後可以重拾心情
今晚要去飲豪爺果餐
本來係一件相當值得失喜既事
我卻為著避見朋友而生了三千煩惱絲
連面對朋友也如此內向的我
大概是一個很沒出色的人吧
.
希望今晚,可以改變自己一o的諗法
.
而家公司無人
真係唔想做既
我想去十大書坊
.
有朋友說自己的blog很悶
我對blog的概念沒有多大理解
只想到寫是一個新的teenopendiaty
因為舊的那一個真的再也不能用了
.
最慘係
無得download番我寫過既野
網上日記,好處就係可以同人分享
不過我開左呢個blog之後
一直都無俾度我身邊一既朋友
只有幾位舊同事和一直以網絡維持關係既朋友
.
朋友朋友
情何以堪

1 則留言:

Anonymous 匿名 說...

Interesting website with a lot of resources and detailed explanations.
»

4:57 下午  

發佈留言

訂閱 發佈留言 [Atom]

<< 首頁