星期日, 12月 30, 2007

周星馳舊史

最近唔知點解,密左寫blog。
我知點解喇,有靚女黎睇,仲要留言,仲要讚好睇,呢件事出現既或然輪對我來說幾絕對係低過零。
所以阿癲,多謝妳幫我打破這個輪。

今日阿雞出開去(我終日留在悲情城市),見到周星馳做封面,就買。我本來都無咩期望,特別係睇左上次「香港流浪者」之後就更加係萬念俱灰。不過今次睇完,發現原來香港都還有雜誌好睇的......even其實我都唔係太睇雜誌。

我近年好少同人講「我好鍾意周星馳」(廣末涼子、崛北真希、蒼井優一等人仍然有講),即係好似你打籃球話自己既偶像係米高佐敦一樣,講左等於無講。我迷上他的電影始於大學時代,以前唔係唔鍾意,係無咁沉迷。入了宗教哲學系後,認識了一個叫阿修的人,他是從內到外也浸透著周星馳電影的。在全班得廿幾人的情況下,剩餘的幾個男生很快就連成一黨,我和他也成了好友,潛移默化,愛屋及烏,也有可能為了找話題,我開始從新認識周星馳的電影,然後愛上,在學校常常拿對白來玩。到哪裡也說,從課室對阿修李英偉說,到dance soc 練舞和泰仔阿渠說,在band房和阿拔Brian說,上述各位也是周星馳迷,大家常常拿對白來玩。曾幾何時直頭覺得「你講唔出對白對唔到下句即係唔岩channel」的思考回路,都幾中毒。

我們會講一o的可能無mud人留意但自己又覺得幾好笑既對白,例如:
「好大條坑呀」
「趺趺~趺趺呀~」
「好似棉花糖~」
「好既~」
「O~sit~」
「棟 AL~」
「不如我請哎~」
「好難捉摸呀~」
「死哎你唔好去死哎你哎~」
「我要殺死丁力你呢個仆街~」
「豬頭就無喇~豬粉腸啦~」
「辛苦兩位磨豆腐~辛苦兩位磨豆腐~」
「吹個波~吹個大個波~吹大個波波去玩波波~」
「老婆~同牛魔王一齊睇耶穌。」

要數最刻骨銘心,應該係year 2參加ifva拍左套《一個幾毫》,我同阿修有對手戲,果個scene係佢黎模型舖探我,跟住我即企起身說:「坐哎」佢講:「你坐哎」我再講:「唔好唔好都係留番俾你坐哎~」其實係來自《西遊記》菩提老祖同兩個賊死左去番水廉洞搵周星馳果幕,阿修提議的;仲有第二幕係阿修眼見燕窩店東主個女而被無賴捉住隻手而說「放開個女仔去~」,呢個應該多o的人知,係《破壞之王》,也是阿修提議的。後來杜汶澤也在《絕世好B》演譯了一次,不過佢改左將芝C姑Bi叫做阿婆。
.
有時你o係生活中講左,其實對方係唔知的,但係你又會好滿足,自己覺得好有趣咁。其實係相當痴X線的。
.
看過太多人討論周星馳和他的電影,看膩了,有時自己身邊的朋友會說兩句甚麼的,讚或彈也沒有太大感覺,分享到別人的感受也是一件樂事。不過有時看見一些所謂專業人士的影評,也會動了火氣。不是因為他踩,而是因為他踩得唔夠力,無point扮有point,無料到,但又要選擇踩,令人氣結。
.
最近幾年看周星馳的電影,再沒有連環的哈哈大笑(印象中對上一次大笑好似係少林足球謝老四無啦啦跳舞唱「chachacha」),除了買笑,我更希望他能真正拍一齣好的電影,自己感動的,個個也讚好的,對上兩次離開戲院時也有這種滿足的感覺。
.
最近因為買番《唐伯虎點秋香》重製版,好鐘意講「食完飯要痾屎,痾完又要抆,慘呀~」
難為身邊的另一半,咁多年都要聽我講呢o的毫無意義自得其樂既說話,完全無成長,有時仲傳染埋添。慘呀~

5 則留言:

Anonymous 匿名 說...

咦!?呢篤痰係咪你哇架!?

1:13 下午  
Blogger ringof 說...

正~

3:10 下午  
Blogger The Fool 說...

靚女?我受之有愧啦,我而家要爭住唱:香港中女做~得~好~

周星馳對白我都o岩喎,痾篤屎黎睇吓先啦!

1:32 上午  
Anonymous 匿名 說...

周星馳影響晒我地呢班20代人o既成長.好值得回憶o既心路歷程...近期都能覓得一些廿來歲的知音...真係他鄉遇故知...工作上還偶然不自覺地"dun"出一兩句..
1/掃地唔係人呀?
2/超...我冇你有
3/條友鬼殺咁噪...
4/都冇話咁甩皮甩骨架
擺脫不了周星馳o既對白...是我的宿命..唉!!...真係暗藏唏噓

1:10 下午  
Blogger ms.K 說...

周星馳 好嘢..
講番一個幾毫我即刻諗番你兩在玩具舖的對答haha

9:50 下午  

發佈留言

訂閱 發佈留言 [Atom]

<< 首頁