星期三, 12月 26, 2007

發誓

我發誓不會再搞AGS cosplay比賽活動, 如果唔係將會被全世界最醜樣既女人淫欲姦污至精盡人亡而死。
.
你睇我個誓言咁惡毒,就知我決心幾大啦。
.
本來有一肚子怨氣不吐不快,不過今日boxing day又有種事過境遷的感覺。今日一個人在公司,本來想做埋d手尾,不過唔知係米因為幾日無開outlook竟然開唔到, 即係被廢掉武功,惟有寫o下blog。
.
算啦,呢個世界上西人粉人何其多,我又不是要天天對著,也不用太心煩。本來AGS果兩日我另有MC工開,而且仲係街頭show,不過我一心只為GS賣力,當然擺GS為優先。無論如何,AGS的六個SHOW儘管不圓滿,但已完結,一切相思回憶抱憾埋怨都係徒然。再見了,AGS,我五年的cosplay MC身份亦會告一段落。
.
幸好, 我在怨起沖天的會場內也有斬獲, 就是很多人恨的PS3。我唔係串,不過其實三大主機最能引起我興趣的遊戲一律在Xbox360:《Lost Odyssey》、《Bio Shock》、《Gears of War》,最有趣係呢幾隻game都竟然係不會在PS3上推出的獨家作,好毒。我覺得自己「話俾人知我唔使錢有部PS3」的虛榮感大過「真係有部PS3在家」的樂趣,事實是我拿了機回家到第三日先開。開左PS3後最開心就係download免費版來玩, 我也很屎忽痕地專登上sce個網睇下黎緊有咩game買(上個月屋企有部Wii時都係咁), 結果發現2008年的遊戲竟然半版都無...唔係掛。

p.s1 知唔知咩叫「hea做」?http://youtube.com/watch?v=lXVuFrsQBq0&feature=related
ps2.有左部PS3, 今日部ipod就certified, 一物換一物?
ps3...在家。
.
ps4其實都有俾心機既...http://youtube.com/watch?v=SkEyA2OC8gw

1 則留言:

Blogger The Fool 說...

喂..ringo
無意間click下click下黎左你個blog...
又幾好睇喎,睇到我而家5:30至去訓,離譜!
我係阿癲呀...
我o係呢度> christine-the-fool.blogspot.com

5:32 上午  

發佈留言

訂閱 發佈留言 [Atom]

<< 首頁