星期三, 7月 05, 2006

被點名之人

嘿,講你都唔信,今晚因為無心機,唔想做埋o的免費爛C
正想完成被人點名久久未完成的愛tag之際,
竟發現前好好同事輝亞亞姐姐做左
因利成便,copy & paste, 前面果的字唔屎打
多謝輝亞亞

愛tag
點我的人:karol(真是三生有幸)
寫出填寫日期:2006年7月5日
愛的音樂:英倫、好聽既管弦、好聽既電子、好聽既hip-hop、好聽既trip-hop、好聽既民謠、好聽既jazz、好聽既pop……係米想打獲我呀?……radiohead、suede、coldplay、belle & sebasian、frente、范曉暄、陳浩峰、moby、eminem、madona、鐘意小朋友、黑色同白色既micheal jackson、廣末涼子、安室奈美惠、Love Psychedelico、Suede 、black & blue、跳房子、李一峰、at17、anodize、beyond、zen、陌百強、kill bill sound track、筋肉國貨城、地下盧巧音、……顏福偉等

愛的店舖:書店、漫畫店、遊戲商店、coffe shop、碟舖、男裝唔太貴唔太平既店、靜店、有女既店、有折既店
愛的顏色:紫、粉、啡
愛的國家:中國、英國、越南
愛的汽車:GTR
愛的休閒:看書、打機、睇戲、睇碟、睇漫畫
愛的科目:中國文學
愛的甜食:朱古力
愛的個性:笑死人既幽默
愛的口頭禪:港產片電影對白、「做mud o者你」、「咁又點呀」、「咁多人死唔見你死」
愛的小動作:開擴
愛的習慣:自我陶醉
愛的季節:春秋
愛的女人:靚的女人
愛的男人:我的所有男性朋友
愛的節日:農曆新年
愛的香水:我的體臭我的汗
愛的運動:籃球、做……
愛的定義:耶蘇就是愛的最大體現
愛我的人:很少
愛過我的人:很少
.
嗚~~開波lu
聽阿叔講波

0 則留言:

發佈留言

訂閱 發佈留言 [Atom]

<< 首頁