星期六, 7月 01, 2006

永高世界盃亂咁吉第三回

用「吉」呢個字,係米好似唔知點樣好似又有o的果種唔知叫mud野……
「都係想大巴大巴扯落去啦」
近排問萬信借左部ndsl,等係老虎係都唔還俾佢啦……
不過擺左o係屋企好耐都無郁過
最後決定下星期借俾阿女……
阿女係一個嗌慣左名既女同事
絕對唔係契o羊契o羊
由細到大至憎
溝女就溝女啦
.
呢排o係《GS》寫左好多值得紀念、寫低既編者的話
包括有森美小儀事件啦
白誇油主題歌啦
小販管理隊逼死人啦
.
除左顏福偉既「平凡像我,也許一天到晚,太緊張工作吧」震懾人心,令人鼓舞之外,
其他兩件事都好勞氣
.
特別係有關歧視既歧義啦
到今時今日我都仍然有團火
.
雖然我係天蝎座
但係大過左之後都好少嬲一件事嬲咁耐
在我印象之中
在大眾傳媒當面拆責那些好討厭、假仁假義的衛道之士的
只得兩個
一個是陶傑
一個是本來是女性主義研究學者的女性
兩篇文章分別刊戴於蘋果及明報
待會兒post在這兒和大家分享分享
.
咦?我好像本來是想說世界盃的
總之,五百元付諸流水
.
現在10元10元,和老細及女友買下心水
剛中了德國對阿根廷和1:1
現在買了意大利對烏克蘭和主
且看能不能贏多數十元
金馬輪戴亞絲個細佬金馬輪絲今日條辮超有型
日本武士呀~~~~
而且,
我愛東尼
跟住火雞就問:
「東尼東尼索柏?」
.
不過,說時遲那時快
意軍5分鐘便開紀錄

0 則留言:

發佈留言

訂閱 發佈留言 [Atom]

<< 首頁