星期日, 7月 09, 2006

世界盃亂咁七尾二回


本來都唔想講,
但係愈諗愈忿忿不平
所以一定要講
今日打籃球遇到一個過氣名星
打波最緊要o羊?
球品~~~
佢無
上星期同佢打左一次
已經知佢o羊料
粗口橫飛
完全不知籃球為何物
今日仲要起飛腳踢我個friend(屋村朋友)
我個friend仲要係打波好斯文既中三小伙子

大家知唔知
恰o靚仔係一件幾咁可恥既事?
大家亦都可以諗o下
「堂堂」一個過氣artist
點解會走黎二打六屋村球場打波?
無錯喇
(假想)佢o係出面人見人憎,
而且技不如人(呢點我可以肯定)
賣過o黎呢o的球場搵人陪跑law
.
我屋企人聽完後也相當憤怒
叫我下次搵手機錄低
再返南華交俾快仔以前o的同事

……都好喎……
籌備o下先……
.
.
.
做人又好,打牌又好,打波都好
最緊要有品
.
愈諗愈嬲(我係火爆仔)
都係講番o的輕鬆o既o野
.
最後兩場世界盃
當大家都估德國今晚win硬同埋開大既同時
最後結果又係點呢?
我既心水係德國主
半全場和主
究竟我會唔會將地獄黑仔王呢個名,發揮到極至呢?

2 則留言:

Anonymous 匿名 說...

Greets to the webmaster of this wonderful site! Keep up the good work. Thanks.
»

6:57 上午  
Anonymous 匿名 說...

Great site loved it alot, will come back and visit again.
»

10:22 上午  

發佈留言

訂閱 發佈留言 [Atom]

<< 首頁