星期日, 5月 28, 2006

Vanilla Sky


在我生命中遲來了的電影
感謝明珠台
我諗我係對呢o的對生命同終極有啟發既電影特別鍾愛
同類型既電影
我覺得係《博擊會》同《無痛失戀》
不過呢套最感動我
《魂離情外天》
點解咁好架呢個名?
仲要食埋個英文讀音
令人回味無窮
.
最重要既係
我愛上了Penelope Cruz
.
唔知佢對於香港人為佢改既中文名
有o羊睇法呢?
彭尼露古絲
真係講出黎都唔好意思
「我鐘意彭尼露古絲」
.
.
「我鐘意彭尼露古絲」
我會盡快租埋另一套同樣被受好評既《變臉驚情》黎睇
朋友如無意外應到台灣了
事事順利啊~~~~
.
今日睇左《X-MEN 3》
真係同上星期睇完《達文西》密碼係戲院走出黎既感覺
簡直係天堂與地獄
.
邊個係天堂邊個係地獄
唔洗講啦

0 則留言:

發佈留言

訂閱 發佈留言 [Atom]

<< 首頁