星期三, 5月 24, 2006

重拾青春

04年GPA AP
突然收到一個青春少女既電話
佢話佢係buda既Crystal
buda……即係Baptist University Dance Association
佢話今年GPA(Graduates' Party Association)又攪AP(Annual Performance)啦
跟住我第一時間就諗
Crystal? 賣好似係鬼火咁靚、讀副學士果個
其他就無mud印象啦
佢問我參唔參加
我即刻諗番前幾兩年前
我自動請纓做MC果次
又可以見到妹多女……仔
又可以踏上舞台亂Up發花癲獲取滿足感
.
不過如果今次再次請纓, 好似好煩厭咁
我懷疑我自己都未必係太受大家歡迎
呵呵
我o的自閉仔
都係自閉成性
你受唔歡受歡迎既指數
會o係果日有無人搵你影相而定
我……就無啦
不過,諗番果次,都真係相當開心。
送上人見人愛既一張相(上圖)
同埋人見人憎唯獨自己最愛既一張相(下圖)(第一次上台唱歌,仲要走音,一個字:好潮)

04年GPA AP

1 則留言:

Blogger ringof 說...

嘩~~~~
JUN呀~~~~~~
好感動~~~
睇黎係唔o係香港喎
佢地今年10月又搞gpa AP呀~
相果個係Wing Wing黎架
Crystal應該係跳跳下走左去美國果個
唔係讀degree讀副學士
印象中得一個之o麻
都係細我地一屆啦~
我留email o係度
再連絡番電話啦~
ringof@gmail.com

11:19 上午  

發佈留言

訂閱 發佈留言 [Atom]

<< 首頁