星期一, 5月 22, 2006

在家千日好


放左三日假……
放左三日假o羊?自己都唔覺
基本上我放假都要做o野
好似從大半年前開始已經係咁
最近會少番o的工作量
叫做透一透啦
遲o的又再搵多o的
最好……係人地搵我啦
freelamce 呢樣野
做黎做去但係都收唔到錢
最近不斷俾側邊o的朋友話我傻,
攪到我真係開始覺得自己有o的傻,
不過無辦法啊~
人窮志不生
.
我而家o既志係負數啊~~~
我要志呀~~~~~
「得意」志~~~~
…………無聊攻擊又來了~~
.
作為一個遊戲編輯
我之前o係編話應承左大家講下E3
.
其實早在兩年前,小弟有一個去美國E3 o既機會
當時MIC記既PR係靚靚AMY,唔知佢而家點呢?
不過因為當時年少無知,俾個機會白白錯失左。
今年因為要做稿,
搜集在好多有關E3既資料
又收左o的風啦~~
香港到底有無得用PS3上網呢?
嘿~~嘿嘿~~~~
另外,我睇左一o的Wii試玩既相同圭片段
我覺得o的人拎住支捧fing黎fing去
果個咁覺真係好cyber,
我想講,
咁先至叫做真正既「次世代」o羅,
大家疊埋心水,儲定1500蚊買左佢啦,無死。
就算你係遊戲白痴(如前同事K小姐),Wii也一定會令你的家帶來不少歡樂。
.
仲有想講SCE之前o的CEO狂插MIC記分兩個版本出機,
而家到頭來自己賣又係要咁做,
其實佢地兩個都將「機能」放得太重位置,
到頭來在成本及市場價格保持唔到平衝
賣奶野law~~~
SCE唔單止係五十步笑百步
佢簡直係……算啦,都係唔講,日後仲可能要靠佢開飯。
.
仲有,網上有一條片,
係入場人士試玩PS3時hang機,
玩緊o既係SEGA既SONIC
我覺得條片相當具玩味,
日後M記可以羅出黎,指住黎笑。
咁大個show都攪成咁……

0 則留言:

發佈留言

訂閱 發佈留言 [Atom]

<< 首頁