星期二, 6月 08, 2010

世界should be大同

那天在朋友公司,一行三人,亞視正在播放《篤姬》,我問兩位除了小澤瑪利亞以外完全不熱忱日本藝能界的朋友:「這位女主角漂亮嗎?」
.
「唔靚。」
「唔係掛,咁都叫靚?」
.
.
.
.

.

宮崎葵都可以唔靚?????搞錯!!!!!!

話說回來,這套戲唔好睇的。我當時是因為迷戀宮崎葵而在香港電影節撲飛入場的。雖然封面如斯吸引,但都係唔好買。

3 則留言:

Blogger Unknown 說...

hahahaa 她可以是很令人喜愛, 但說不上靚...我接受唔到LOR...

12:44 上午  
Blogger 阿鼻 說...

我跟你的審美眼光頭一遭接上了軌。

1:26 上午  
Blogger ringof 說...

To Ivan: 唔準!一定要接受!就好似接受我一樣。
To Nose: 就好似ET同人類用食指接觸一樣咁蔚為奇觀。

9:58 下午  

發佈留言

訂閱 發佈留言 [Atom]

<< 首頁