星期日, 4月 18, 2010

個人意願加少少客觀分析




16強之中,最橙係東岸Bucks同西岸Blazers,人地打波先黎落雨,佢地就臨playoff先黎傷。尤其是Bucks,Big man幾乎得Bogut一個,內線攻守都係得佢一個撐,而家無左佢就好似狄娜無左對波一樣,慘呀~

Blazers更唔使講,今年Brandon Roy飽受傷患困擾,無咩勁波打過,Blazers管理層今季雄心壯志,無左Oden之後立刻買個甘比,甘比亦能融入球隊協助球隊於季中時稍有起色趕入Playoff,可惜千線萬線線漏左Roy個波羅蓋(而我亦在買Roy定買Rose球衣的抉擇下捨Roy而去)……Playoff無Brandon Roy睇好可惜,只好俾老而彌堅的SUNS殘暴~

First Round最期待,梗係由Wade帶領既Heat打巢Boston呢隊世紀邪惡的隊伍~打佢老母~同埋打佢~

好睇既match up仲有Jazz vs Nuggets,最打隊Form既Jazz同最唔打Form既Nuggets對疊,兩個風格迴異的隊伍,到底邊個系統(教練)可以致勝呢?睇高Nuggets一線,因為佢地班友仔想進晉級的慾望比較強烈,難道Jazz唔想贏?其他人我唔知,Boozer我好有保留的,佢咁想離隊實打錫身波,我估佢有幾場波會笠水~

仲有,如果大家常規賽有睇過Lakers vs Thunders的話,你就知道呢個match up係有暗涌,Thunders的小三角(Durrant + Green + Westbrooks)是非常好睇的,我亦睇過好多次Durrant在常規賽的神奇演出,震撼人心,到底Thunders會唔會可以打死老師傅呢?最少逼Lakers打到第七場都過癮啦~

0 則留言:

發佈留言

訂閱 發佈留言 [Atom]

<< 首頁