星期二, 4月 27, 2010

認叻

.我唔係馬後炮,我一早已說,湖人對西岸隊隊都唔驚,最驚係Thunders,我睇左第四場,Thunder將個節奏推到仲快過爆旋陀螺,仲快過以前的太陽和小牛,真係嚇死人。其實Phil Jackson都醒,一開始就用Gasol同Bylum兩支巨搭打Thunder最弱既內線,但係就俾Thunder一輪急攻之下湖人自亂陣腳,加上Thunder的小三角Durant + Westbrook + Green發揮超水準,湖人係真係打到崩潰的。我認為Thunder中Durant係命脈,但第四場真係令球隊羸波的是Westbrook,呢條友打落仲fit過Kobe。對住Fisher呀Farmer一等人絕對如取如攜。Lakers要贏,一定要搵Kobe mark佢。進攻方面,如果Gasol Bylum同Kobe可以打到inseide out,都仲有機會進級既~
.除左Lakers vs Thunders有暗涌,最估唔到係小牛同馬刺既match up,大佬小牛係買左三個巫師正選坐陣,咁都輸真係無話好說,而家俾馬刺打出士氣,第七場當真指日可待。我都唔明點解第三場要出果個矮仔都唔出Butler。
.仲有仲有,最神奇莫過於Brandon Roy復出,我還是第一次看見有人做完膝頭手術8日後可以復出打波,而且仲要羸埋game 4!
.再見了,我最愛的Rose,我過兩日會去買你件球衣作為你今季打出超有型的一季致敬~玫瑰玫瑰我愛你~公牛今季最錯,就係將西門子俾左公鹿~換個費頓回來,真係廢的~
.最令我失望,梗係熱火啦~除左Wade一個之外,下年其他人全部落D LEAGUE啦~
.仲有仲有仲有,在讓Okur和俄羅斯人的情況下Nuggets依然輸,我認為係輸Dicipine(其實講波佬講的),George Karl o係度唔會教到大家打咩神奇既戰術,只不過Dicipine應該會好o的。而家教練不在大家就發晒臭脾四,輸絕對係自己羅黎。
.而家西岸頭4種子都有機會出局,今年Playoff First Round真係超級精采。
.我捧邊隊?梗係魔術啦~今年Round 3最可觀的,就是騎士與魔術的對碰!

0 則留言:

發佈留言

訂閱 發佈留言 [Atom]

<< 首頁