星期二, 6月 10, 2008

永高 @ 獻給想聽真話的GS讀者及行內人(如果有的話)

-頭先龍馬打來,以為是催交稿,原來是呻。
-以下呢段野,小弟深思熟慮,最後都係要學龍馬咁,即使縮骨如我,有時都要講下真話。
-由開會之後,SCEH希望有cosplayer去,想我地幫佢搞,OK無問題,先唔理我上年發過無聊誓唔再搞任何cosplay event,今次因脤災之名,雖說不上義不容辭,舉手之勞卻怎麼也無理由推諉。
-跟住,由落手搞一刻已出事,不過cosplay果part麻煩野而家skip開唔講,總之就係我連同SCEH Daphne及Eric在內,大家合力施展混身解數,最後總算勉勉強強解決到問題。-好喇,之後一心諗住一切順利到星期日快快脆脆完埋個show啦,跟住星期六SCEH竟打來話:個show你照hold,不過會由有線六號明來做MC。
-先旨聲明,六號係我偶像,我亦唔介意個show無得做MC,之不過,早講啦大佬!!你一開頭係C係B咁叫我地搞,我一早講左:不如你地直接搵某某全港最強cosplayer,佢旗下有一系列人好願意上刀山落油穫赴湯蹈火分文不收,何必搵我呢?OK咁你搵左,我幫你搵人啦,諗rundown啦,到最後一日你就話唔使我喇,咁我hold咩呢請問?就係hold d cosplay cue佢地上台?dun be foolish!我唔係唔肯做,但唔好當我係膠人唔該!
-OK你可以話因為今次event滾水淥腳所以會犯錯會得失我地呢d small potato,Fine~但我想問:究竟GS在這次脤災中得到了甚麼?就是能夠參與也是一件很光榮同快樂的事!?
-唔好講咩吸取教訓展望蟑螂喇,唱歌啦~唱陳百強啦~
-我得到沒有~沒法解釋得失錯漏~剛剛聽到望到便更改~不知那裡追究~.
.
要知呢壇「香港遊戲業界賑災大行動」西黑幕詳情, 可click龍馬的:
http://www.ryomastudio.com/forum/viewthread.php?tid=1089&extra=page%3D1

0 則留言:

發佈留言

訂閱 發佈留言 [Atom]

<< 首頁