星期日, 6月 08, 2008

月冷星淒風蕭索


我的ipod沒有新歌的,近年嚴重到連radiohead隻新碟都唔係好聽得入耳,看來我已停留在某一個年代,走不出來。
前幾日搭西鐵已經聽到四五歲的小妹妹大大聲搶先嗌(廣告果三條假Blue Jeans未出現佢已經開口唱)「豈~有~此~理~」,佢當然唔知咩係藍戰士,even我懷疑今時今日未夠二十歲既朋友仔都未必聽過。
我唔敢恃老賣老,因為雖然小學年代聽過,但要到覺得隻歌過癮都可能係大學既事。不過有樣野一定要講,就係每次廣告不斷唱「豈有此理」的時候,我都好想駁落去唱埋第二句「熱情熱誠熱愛,困擾著未來,找,不到振作所在」,因為我覺得我地八零年既一代有必要教埋頭先既小妹妹唱埋呢隻歌。而且根據原著,「熱情熱誠熱愛」呢段係有兩個key的,第一個超低Key第二個超高Key,兩個我都handle到……仲有,個「找」字要好用力,真係要話俾人知你「找緊野」,我都可以演繹得好好。能力愈,大責任愈大,所以我成日幻想自己終有一日在西鐵車卡大唱出黎。
.
講得Blues Jeans點可以唔講埋Radius,我都林夕過的,仲曾經一度好想背左佢:
庵中孤清清 長平難逃情
江山悲災損 流離仍重圓
花燭映窺粧 難為郎情長
交杯飲砒霜 泉下諧盟鸞
最後當然只背到夾集在中間果句「我偶然與她見面亦覺甚疲倦」來形容當時陪女朋友既感慨。
.
話時話,《豈有此理》第一句都幾X勁:「月冷星淒風蕭索」,唔知果時d填詞人為左第一句究竟要度幾耐.填詞人果欄仲要係「某人」,話明俾你知勁人係唔X使出名的。
我要澄清,我唔係古慕派的,「站在大丸前,細心看看我的路」我都覺得勁的。
.
最後,既然咁懷舊等係要搵隻重份量既歌作結,最灰係,火雞扮young,問我呢隻咩歌,真係「再自憐便要扣分」。

0 則留言:

發佈留言

訂閱 發佈留言 [Atom]

<< 首頁