星期六, 6月 14, 2008

鼻腔


那邊廂開緊疑似Beyond演唱會,還有那cap水味甚濃的《駒歌》,我尋日睇左套《勁金歌曲》,都有一幕有關Beyond, 雖然無睇過另外兩個show,不過我諗我睇完之後, 都會最鍾意《勁》這一幕。
.
過場時間, 舞台light out,背景響起了家駒同大家講野:「跟住落黎呢隻歌,可能係演唱會裡面最後一隻歌……」, 那是家駒死後的那隻《92-93特別紀念集》的第一首「遙望」的那段獨白,七八十年代的一群應該一定有呢隻碟鎮守家中,跟住,大家又可能好似我咁,聽得太多太多,聽到自己都厭,有一段好長時間將佢冰封,當社會個個都講,個個都懷悗家駒,連唔關事既社評都話家駒有幾影響樂壇、電台只識吹捧原創歌幾X勁幾X勁既時候,你決定唔再講、唔再出聲。

個個都話自己見證過Beyond,聽住佢o的歌大,其實你唔係岩岩出世又或者死X左,有邊個住在香港既人未聽過?好歌大家也識欣賞識聽,有邊個唔受感染?
.
果段時間,Beyond四變三,三子口中常常掛著「音樂不死」、「組Band歲月」、「你地未支力我點咁支力」,我同樣聽到有o的驚,你會覺得「仲Beyond」係一件好唔型既事,在香港,你有時一定要這樣,就好似《Big Big World》一樣,明明好聽都搞到你聽到都驚。

就係咁,令人再講再唱Beyond的意欲降到好低,亦唔願意再翻卓佢地o的舊歌。

好似咩都夠咁。

跟住入左大學,聽多左好多唔同o既o野,知道世界很大,知道Beyond原來好Pink Floyd,開始進入另一個聽歌的年代。聽歌係唔(係幾)使錢,唔使原因,你鍾意既,無限不同類型歌曲俾你搵俾你掘。你唔識咩,問下身邊的朋友,他們總有好推介,又或者,你可以睇下「月巴氏音道」
.
跟住,唔知幾多年之後既一日,唔知遇上咩事,你會撩番出黎,自己同自己講「呀~我以前好鍾意呢隻歌~」

隔左咁多年,再拿回Beyond的碟出來,再不會受到那時的討厭氛圍牽絆,聽著歌,想起以前拿著結他練(真的愛你)chord以備母親節無錢買禮物之需、想起以前搭車帶著耳塞時也可以滿腔憤怒(我是憤怒)和無限憂鬱(無盡空虛灰色軌跡),記下謹有的兩三首情歌(喜歡你情人早班火車)來describe自己對暗總對象的詩情畫意,哼著幾首諷刺時弊的(大地農民光輝歲月)覺得自己唔睇報紙但都好關心社會,唱出幾句(點解點解俾面派對)就會睇唔起o的老師同老師作對……諸如此類冰山一角,是我也是大家的集體經驗。
.
這些也是《勁金歌曲》有給我的Bonus。當然,套劇還有更多更多.有幾好唔講喇,可能講到尾其實都係將我地的集體回憶好好的炒埋一碟,不過,炒得好好味,好似黯然銷魂飯一樣,吃得差點流出眼淚。
.
「多謝」、「唔送喇」係導演想借套劇同家駒講的兩句說話,老土,但我受,仲相當感觸,觸到今日拿番《92-93特別紀念集》來聽,觸到想在這裡寫下,就在這刻想起往事。
.
你要唔要o黎一o野

3 則留言:

Anonymous 匿名 說...

借問番:何出此題?

1:26 上午  
Blogger ringof 說...

Beyond中文音譯。

1:02 下午  
Anonymous 匿名 說...

好遠喎。

11:20 上午  

發佈留言

訂閱 發佈留言 [Atom]

<< 首頁