星期一, 6月 02, 2008

心情好, 爛gag自然好

就好似劉華話齋「人品好, 牌品自然好」
.
最近聽到好多爛gag,同大家分享下:
-坐這山,望那山,一夜成名。
-柯篤尿夏萍。

弊,突然唔記得晒。

既然係咁,我唯有將在上星期給龍馬的漫畫故事post在這裡,你就知我有幾爛。其實個故事,我係愛黎測試龍馬既忍受程度的。

點知,佢真係改都唔改照出。

感謝。
------
1.
龍馬:今個星期好多新GAME出,你地會買邊隻?

2.
三鬼:我係悟空FANS,梗係買《龍珠》!
永高:你係「龍空」FANS?

3.
TIGER:我就會揀《NINJA GAIDEN 2》,殺殺殺~
永高:NIN都要JA?仲要係基?

4.
蘭丸:我會等多陣先買蛇叔!
永高:小心等到自己條蛇都縮!

5.(永高自我陶醉,三人勁憤怒,拿起拳頭在忍耐)
永高:哈哈哈~我的冷笑話真好笑~

6.(三人狂打永高)
三人:去死~
永高:唔講邊有得笑~

0 則留言:

發佈留言

訂閱 發佈留言 [Atom]

<< 首頁