星期一, 5月 19, 2008

愛之深, 痛到切

早幾星期都將NBA的專業意見寫左落GS同應該無咩讀者睇既編者的話分享,今日,太痛喇, 忍唔住。
.
前幾日同fxxkclub成員講耶蘇( 真係講緊耶蘇), 鼻先生好假咁講左句「愛之深, 痛之切」,呢句都好適合形容我今日既心情(好真)。
.
騎士,抵輸,成班倚賴蟲全部都將責任落在Leborn James一個人身上,超級英雄都有累既一刻,尤其有一球大Ben空晒唔射得兩秒都要交番出黎俾James 狗射三分。Sorry, 一隊勝利既球隊係唔會有呢o的球員,所以我好唔忿氣,但都不得不承認,騎士,抵輸。

成隊Celtics打得最好係Paul Pierce, 學最近成日見到面既肥仔話齋,今場充分見到佢既承擔感, 作為一隊波既重心,你就係要射,順唔順都無得諗,射!呢一份執著牽動著他的幾位廢隊友交功課。再加上,今日教練李維士失驚無神在第四節出得最信得過既兩大後備Posey & House(平時唔識教波的),所以,今日Celtics贏得好合理。

我重申一次,我真係好能爭Celtics,Ray Allen唔識射波係報應,亦都證明左佢只係一個常規賽識9 shoot既「射手喎」,最憎都係班bench係唔係都企起身拍毛巾懶能齊心有士氣,雖然其他波既bench都會,但佢地係誇張到一種黑人憎既地步,請唔好再扮齊心喇,你地唔係一隊打士氣波既隊伍(牛仔同金州同金塊先係), 咁鍾意扮野去無線同d歌手一齊賑災啦~

下場東岸老鬼對老鬼,雖然客觀上Piston輸幾章,但我都會全力支持Piston,只要拉傷左jer jer既Billiaps回勇,就有機! 因為Celtics最弱既位就係控後!!!!!去吧~Wallace~Prince~Billiaps~
.
聽日嗎?如果黃蜂贏, Lakers就會好打好多喇~而且我想睇多幾場Chris Paul呀~
 

0 則留言:

發佈留言

訂閱 發佈留言 [Atom]

<< 首頁