星期日, 4月 20, 2008

NBA playoff之一切都盡在我掌握中

唯一係Suns負太陽, 你點估得到Duncan都可以入三分?而且, 輸此仗其實都幾傷, 大家打到血肉模糊進入second OT……難免影響餘下賽事心態留下陰影, 怪就怪太陽兩個clunch shot都俾左Diaw......真係有無搞錯~
.
Yeah~黃蜂取得首勝, Chris Paul打出信心, Jason Kidd即使有大量經驗都阻不了年輕人的澎湃動力。小牛怪就怪在放走Diop、Harris這兩位年輕人來換一個老將吧~蠢材~
.
我真係覺得亞特蘭大鷹同波士頓唔係爭太遠(遠, 但唔係太遠, 一條莊士巴利道左右), 不過後者士氣好, 加上主場之利的確能有較佳發揮, 望就望Bibby打番昔日風采, 7成都夠。
.
睇完今朝場Rockets vs Jazz, 我都幾肯定, Rockets出硬局。
.
今日最大壇新聞就係知到原來Garnett有喜, 兩日前生左個B, 呢一個沖起將對成隊Celtics相當有利, 看來他們的東岸冠軍也會輕易成為囊中物......

0 則留言:

發佈留言

訂閱 發佈留言 [Atom]

<< 首頁