星期六, 4月 19, 2008

今年歸位捧Lakers

我從有Nick Van Exel的年代喜歡lakers, 當時kobe仲係在playoff重要關頭射兩球air的黃毛小子。後來Fisher上位, Oneal走, 我不喜歡Kobe, 不再捧Lakers。
直到今年, Phil Jackson回來, 令Odom快速成長, 仲有個媲美Duncan的Bynam, 季中意外地買埋超穩陣的Gasol( 在Playoff 中, keep住表現穩定就是一切)~~嘩~~無得唔捧啦。
.
其他估值:
Eastern Conf.

Celtics vs Hawks
4:1
無喇, 頂得一場得一場, 虛耗班死老鬼。我勁唔想Ray Allen得到指環, Garnett、Paul Pierce一等人都唔好拿喇。

Pistons vs Sixers
4:1
經驗壓倒一切, Miller怎看得住Biiliaps?

Magic vs Raptors
4:3
五五波, 輸之時, 乃當Raptors幾支白人槍唔穩定之時。

Cavaliers vs Wizards
4:2
Wizards成隊波12人, Mark唔住一個Leborn James, 預計Arenas無料到。

Western Conf.
Lakers vs Nuggets
4:0
Nuggets咁既打法, 呢世都唔會知自己輸mud, 不得不承認, 曾經好勁既Kerr教練已過時。Denver其實連Golden States都不如。

Hornets vs Mavericks
4:3
4:3只是個人願景, 其實呢個match up Mavericks係幾有利的, Mavericks絕對有本錢贏 4:0。個人極希望Hornets羸, 雖然兩個教練都無料到, 但好想Mavericks再次首圈出局。辭職吧, 小將軍艾弗利莊遜。黃鋒, 成為黑馬吧~~~~

Spurs vs Suns
2:4
呢個Match up係最好睇的~Sun從未試過如此齊腳: Oneal、Hill、Stuodimare、Barbosa、Nash, 仲有Diaw、Bell、Skinner; Spurs又係一隊一入季後賽個個球員都好似食左安非他命一樣。不過迷信的我,確信佢地隔年無指環。

Jazz vs Rockets (HCA)
沒有了姚明最慘唔係無進攻點, 係無左防守力同籃板, 點贏?大家唔好期望只識浪射的Mcgrady, 就是因為他有這舖浪射癮, 所以先每次在playoff第一圈出局。因為常規賽同季後賽, 防守是截然不同的。浪射->被打反攻->輸。幾年都係咁。

0 則留言:

發佈留言

訂閱 發佈留言 [Atom]

<< 首頁