星期五, 4月 04, 2008

名副其實豬粉腸

呢幅貌似有趣既相, 留意下後面o的人望既方向, 會更有趣:
大家望緊既野, 代表緊大家最留意既野~亦都係心中認為最重要既野~





.
首先係最左邊果個貌似karl largerfeld的老坑, 佢望住豬粉腸 , 可能係懷悗緊昔日既自己:「我年輕何嘗唔係一條畢直既豬粉腸?」
.
到中間果個女人, 佢係成幅圖內最有童心既一位, 佢覺得呢個joke很有趣, 她的笑容由心而發, 心諗:「好搞笑呀, 咁大條豬粉腸吉個女仔~」
.
好喇, 到佢身邊斷估應該係條女既男朋友既人兄, 佢上演左一幕真人版目瞪口呆, 佢望既, 唔係佢女友覺得好有趣既豬, 而係條女! 條女扮俾豬粉腸吉既反應係假, 但係係男人都覺得好好睇!你再睇下佢側邊既男人, 佢都係望住條女呀~~,佢地同一時間諗: 「如果我係條豬粉腸就好喇~」
.
講完。

浸會大學分析哲學學系李天命第三代傳人
@ 我這春袋香港人 馮永高

1 則留言:

Anonymous 匿名 說...

我覺得隻兔入面係一個15~16歲嘅冇經驗暑期工 =v=+
好圖好圖 XD

1:35 上午  

發佈留言

訂閱 發佈留言 [Atom]

<< 首頁