星期四, 3月 13, 2008

傻雞天真永高淫相@台北

這次台北婚紗攝影可說是自編自導自演,本來一心諗住避年,後來想去得不如去埋影結婚相啦笨。因為我們去果幾日是農曆新年,各大婚紗店和攝影店均關門大吉,結果就自已plan啦。自己在香港租衫再自己pose徵photo化妝,搞左好耐,搞親梁大人,又搞親各灣各大攝影論壇。願者上釣,結果又俾我們搞店,仲要搵左兩位非常好的攝影師及攝影師老婆助手。



安排了一切但安排唔到個天,你點估得到高氣壓滿佈的冬天都可以在台北落雨落足一個月?到步第一日去九份,樓梯就有如瀑布一樣,我連果間戲院都搵唔到,仲諗住學朝偉張震影張 潮到震的相都唔得,只好在在九份的一間茶館坐了大半天,論閒適卻真是閒適得感到有點奢侈。

第二天,本來是安排拍照的日子,結果還是和攝影師商量決定:還是等多兩天吧!希望兩天後不再下雨,兩天後聽天由命。

結果那二天我們去了烏來,行左好耐山,兩旁峽谷的一片春綠蓋上了一層如香港人記憶般依稀的薄霧,兩個(三峽好)人落著雨行,煙雨淒迷,我亦行到西迷迷。行了約二十分鐘後,突然見到一條我畢生所見最大的瀑布從山頂而降,雖不至天上來,不過在瀑布頂卻看見一間屋,原來那是烏來著名的樂園,對我來說也算蔚為奇觀。我們在對岸拍拍照兜過幾個圈,因為下雨,山上人不多,我們坐著那像遊樂場的小火車(不過如果你夠疆伸隻腳出去,唔係講玩,即斷),由山頂重回山腳,仿如隔世。

接著的活動就是浸溫泉,溫泉座落急湍的脈搏奔流旁,有景有女(備注:雞係女來的),係爭葡提子,如果唔係就可以欲飲琵琶馬上....風。浸完之後帶住(目及)野既心情去左露天溫泉,結果當然全部都係伯伯婆婆師奶同死o靚仔啦~日落前(Before sunset)離開烏來,去絕頂好味的鼎太豐食佢個小籠包,食到飽一飽都係幾舊水落樓,仲有師傅表演整包~一絕。

講起小籠包又諗起《小白龍情海翻波》既爛gag:

宇:個包係我專登為你整,所以叫小籠包。

芝:咁點解唔叫小白龍包?

宇:梗係啦,因為真係唔係你包家麻。

其實天下爛gag一樣爛,請以後大家唔好再鄙視我的爛gag。

第三日本來想去貓空,可惜雨還是嘩啦嘩啦落個不停,結果還是決定去逛逛西門丁睇下書同買下野,第一站去原本打算巢梁大人個竇,但不果,最終去了附近的台北光點,我在被嚴密監視下(全程阿雞說了不下五十次「屋企好多書」,其實屋企一d都唔多)買了很適量的書和碟,順便買埋手信,後來又好跟得上潮流地去左hello kitty屋食甜品,我指住個女侍應大喝:快d扮Hello Kitty俾我睇~不過無人理我。大家諗唔諗到d女仔去到之後懶係壓低聲講「哎呀好得意呀~」果個死人樣?無錯我就係全程在這種氛圍下食完我的甜品。

第四日是最後一天,也是拍照的一天,天公終於決定閂一閂水喉,THZ GOD~九時正很台北的化妝妹妹前來為阿雞化妝,兩小時後攝影師和她太太一同到來。大家討論行程後我便披著黃金甲雞穿上婚紗搭的士,本來我建議所有行程也乘的士吧(好明顯我受唔起身穿黃金甲的目光),不過攝影大師堅持唔好晒錢,而且要堅持於捷運影相,我便抱住本死無大害的精神走上捷運車站 。

其實阿雞成件蛋糕咁都未嘈我係唔應該介意,本來「尷尬」呢兩個字對我這等異人來說已相當陌生稀奇,不過由台北去淡水的大半個小時,我過左人生一個既長又鮮有的尷尬期,原來我都識尷尬呢兩個字點寫的。攝影師太太助手也很懂得緩和氣氛,又幫我們拿物件,是偉大的助手。我也為表親切,說些題外話,問一問攝影師有無香港的淫照,豈料他以自豪而堅定的目光回了我一句:「齊~」又再一次證明好野真係無分界限,互聯網彼此同享何其偉大。


到淡水的情人橋時還沒有下雨,不過到漁人碼頭時水喉再一次啟動,大家唯有盡量以保護雞為主要目標,匆匆忙忙的拍,下一站直衝龍山寺,d人多到你唔信,所有信眾的目光也落在我們身上,大家圍著圈的看我們拍照,我覺得自已好似做緊旅遊節目一樣,忍唔住突然指住兩小姊妹講左一句:「好喇下一個輪到妳地喇~」,跟住邀請佢地同我地一齊影相,兩位小姊妹不疑有詐,「喳」一聲就被攝成為我們的回憶,「如相紙把現實替代」。


之後再衝到中正紀念堂(係米而家叫自由廣場?),取消了國父(?)紀念館,再去最後一站101,雨已把雞的婚紗綑晒黑邊,變成污糟雞,我地兩個既精神狀態也已跌到新低,不過最後仍堅持以我們住的喜瑞飯店為拍攝的最後一站。在此特別鳴謝旅遊大亨阿鼻提供資訊,住完喜瑞之後我都覺得自己成個人hip左,自信心返晒黎。








成個拍攝過程最令我驚訝的,是一直被喻為pose王的我,竟然被攝影大師說我生硬,反而阿雞就非常自然。攝影大師說鏡頭一隊住我我就會板起腰個人超畢直(out bud),其實此乃我在dance soc期間培養出來的一on show就pose up二位,對於一個專業dancer黎講,咁樣先至係最型的,習慣成自然,呢世都改唔到架喇。


最後,如果你真係咁迷戀我或者阿雞,可以繼續到以下網址睇相:http://www.pixnet.net/album/ShinStudio5f/13578363

5 則留言:

Anonymous 匿名 說...

又話買手信俾我-.-

8:03 下午  
Anonymous 匿名 說...

烏來雲仙樂園那個算命觀音機欠我錢!入咗十蚊新台幣後佢莫講話算命連句Hi都冇!早知叫你幫我問佢追番。
另:書死書還在,兒周永遠活在我心裡(雖然一期都冇睇過)。

1:46 上午  
Blogger ringof 說...

to 嘉俊: 我有的, 聽日希望記得拿到球場~
to 旅遊大享: 其實觀音機已幫你算左, 你入左錢但mud都無, 就即係暗示「本來無一物, 何處惹塵埃」, 你果條命係「一丈功成無句Hi」...

2:41 上午  
Anonymous 匿名 說...

而我後來發現,嗰部觀音機根本冇插電!

8:47 下午  
Anonymous 匿名 說...

我冇話你搞親我喎,我仲死哂咁既樣見你個十幾分鐘,頹爆。

見你開開心心金光閃閃,真高興丫。

我係梁大文,唔係梁大人。

9:24 下午  

發佈留言

訂閱 發佈留言 [Atom]

<< 首頁