星期一, 4月 21, 2008

型仔超人JOE

呢張係佢而家在msn上的晒幸福照~
呢張係佢自己最鍾意, 好有feel果隻喎~ kaka~

呢張係我最鍾意~年輕的感覺真好~


逢星期日早上晨咁早有套卡通叫《型仔超人JOE》, 我都識得一個阿Joe, 都幾型仔, 仲做左一件相當超人的事。
.
阿Joe係我在GS留左msn然後識左既朋友。說起上來,我add親o的朋友好多都唔會同我傾Game的。而呢條友add左我之後無幾耐就同我講愛情問題。我抱住八卦既心情聽下年輕人既戀愛煩惱啦~原來佢鍾意左個net friend,網上情緣在年輕人的愛情來說本屬平常事,最大穫係佢鍾意既女仔係一個身在保加利亞o既當地女生~
.
我心諗呢條友會唔會三分鐘熱度講下就算? 不過見佢咁苦惱,我就同佢講其實你咁年輕黎講如果唔使養屋企基本上都無咩包袱,既然咁鍾意不如真係飛過去搵佢啦,拍唔拍得成拖又或者之後會點呢o的咁雞毛縹緲既野都係飛左過去先算~起碼叫做真係見左佢,既可確認雙方感覺,就算唔可以做情侶都總算有段可歌可泣的回憶。
.
跟住佢就真係立定決心前往保加利亞,我用僅有既知識同我傾o下o的physicl問題,機票、簽證、budget、溝通……
.
結果~大概幾個月後, 佢地兩個終於見面,而且仲拍埋拖,有情人終成軟塾!!
.
佢星期日send左o的相俾我呢個所謂既月老睇,Well~我睇完之後都有一種好似美夢成真既感覺~突然覺得呢條友仔真係超勁~故寫此blog歌頒o下佢~
.
最正係阿Joe同保加利亞少女都相當ok靚仔靚女,為這傳奇添上一層更惹人好感的糖衣。
.
最後老土講句: 祝福你既愛情同你既會考啦~
.

5 則留言:

Anonymous 匿名 說...

都幾堅wor!!保加利亞d女仔原來係o甘樣o既咩?好chinese wor...我一心諗住係史岱哲哥夫o甘tim仲...

7:54 下午  
Blogger ringof 說...

我第一次睇完相都係咁問佢~香港女仔咁既樣, 再加少少t.a.t.u俄羅斯, 總之就正啦~

9:35 下午  
Anonymous 匿名 說...

個女仔ok喎, 我以為係黑皮膚tim, 哈
同hk女仔真係有d似....
個男仔有d似你, haha

daphne

6:25 下午  
Blogger ringof 說...

1.我話: 阿joe好型仔
2.Daphne話: 個男仔好似我
根據邏輯三段論:
我好型仔!!!
.
謝謝

11:25 上午  
Anonymous 匿名 說...

型仔超人 = ="

ringo 台灣 黃金甲
更型喔~~

11:25 上午  

發佈留言

訂閱 發佈留言 [Atom]

<< 首頁