星期二, 5月 08, 2007

噴飯版天使愛美麗




大家放心, 呢個唔係我而家個頭。
這是07年新年避年去旅行的相,
去旅行真開心。
星期日去肥周生日會, 突然又覺得這些party唔太適合自己。
對,我是情緒化的天蠍男。
唔知關唔關心態事,我早早就飲醉。
這星期一大推的工作, 就像之前所所想那樣, 過了, 就是過左一個苦難, 一個劫。
這次會在15號結束。

知道有很多朋友工作上比我辛苦不知千萬倍, 巧合地她們全都是女性。
看見她們最近幾乎沒有update blog,我也沒有了精神食糧。
有時面對她們, 自己不知何來有一陣慚愧感。
算吧~能力愈,責任愈大, 我應該是屬於嘍囉級的能力,
即係在《BIOHAZARD》中最多o徒你六粒子彈的喪屍,
如果夠吉士,更可以直衝過去唔理我, 無視。

星期三的《28 weeks later》, 希望不要比前作差。
《28 days later》是我其中一齣至愛喪屍片。
之前在poly圖記看了一本名為《THE BOOK OF DEAD》, 正到死。
因為雞先生(此雞不同彼雞, 這是Karol的雞)的介紹, 最近看《改藏》,真係極度獨狂, i am loving it!!年輕人必讀刊物(堅過港台搞果個)。

同屋苑的小朋友愈來愈熟,每倨星期兩天的聚會令到我假期不出天水圍。在建立了這種微妙的友誼後, 開始擔心起某幾位小朋友的將來,怕他們學壞,但又未至於會說出「俾心機讀書,唔好學壞」呢o的肉麻到講出黎會好似痴線一樣既說話。
.
我都覺符自己扮長輩既身份好難頂。
想嘔
So, let it be, and , 都係好老土地, be a good leading card.

啊~順帶一提, 影完呢張相, 就鬧大交了, what a a memorial shot!







0 則留言:

發佈留言

訂閱 發佈留言 [Atom]

<< 首頁