星期四, 3月 08, 2007

I can't take my eyes off you

對我來說, 這是遲來了的Daimen Rice,
ipod和psp的出現, 令我只懂侵犯版權,
以前帶著一部直插cd的sony discman四處去
最喜歡就是在唱片舖即買即聽,
最近想買discman,才知道已絕了種
問人借了一部48秒防顫discman,
今朝唔記得帶碟出來聽
在心血來潮下
於中環轉車時到了HMV一趟
半誤打誤撞下
買了damien rice 的新碟
.
上年租碟睇誘心人, 到最後播果隻歌時, 我都同一般人一樣, 被它感動, 問究竟果隻歌邊個唱
後來從網上知道了簡單的一點消息
隻歌叫The Blowers Daughter, 唱果個人叫Damien Rice
.
今朝聽左一半
真係十分.愛
憂憂愁愁的吸引力, 對我來說實在太大
.
買碟即聽的感覺也實在太棒
.
The Blowers Daughter
應該係我06年聽過最浪漫的一隻歌
.
And so it is
Just like you said it would be
Life goes easy on me
Most of the time
And so it is
The shorter story
No love, no glory
No hero in her sky
.
為左唔刮花隻碟
我決定唔在公司聽
so ......
I can't take my eyes off you
真係吸了煙,
呼出眼淚

0 則留言:

發佈留言

訂閱 發佈留言 [Atom]

<< 首頁