星期六, 4月 21, 2007

fuck club


好有幸識了一班高人,傳媒高人。第一次被邀請上fuck club,戰戰兢兢,說了些白痴說話,如「感覺到有 d feeling」,極度低能,果一刻講完已即知奶野,不過肆馬難追,唯有扮無野。

仲有就係,Mathew BB單野本身想講,這是香港的一個恥辱,下次選King Kong la,或者老夫子la,金像獎評審侮辱香港人智慧,這個point是重點之一,不過最尾無左件事,唔記得左講。
.
同埋,a b 兩part太嚴肅,會悶死人。
.
其實佢地之前果d仲好睇,大家可以睇下。

不過如果係我朋友,我都想你地睇下我先既…… :P
.
唔岩俾d意見添哎~~

http://www.youtube.com/profile?user=fxxkclub
.
我講個秘密俾大家知,對住佢地,我唔係好敢講爛gag……

2 則留言:

Anonymous 匿名 說...

fuxk club?? what's that?
I'm not as "in" as you la, so got no idea about that. I wanna watch the youtube video so much but now i'm in office...
so gotta wait till tonight.
Anyway, you see my reply in your last post? Let's dance man~

12:30 下午  
Blogger ringof 說...

多謝阿Jun來捧場。
fxxk club是一個有粗口的清談節目,
有時間看看吧, 也可以send給朋友,
因我們需要宣傳。
至卡跳舞呢~buda岩岩完左ap,
本能有份跳, 你可以找他問問看。
我呢,剛被abby說肥了很多...
我變成阿Jeff了.
真係唔方唔fuck up...
hahahahaha
.
hey man give me some comment after watching the clip

3:07 上午  

發佈留言

訂閱 發佈留言 [Atom]

<< 首頁