星期四, 4月 05, 2007

做兄弟唔使講野

今日本來是假期,因為要聽日想放假,今日要返公司去埋d版。
我今天的工作只是editing,其他事一律通通無mood做。
昨天放棄了黑眼圈..和朋友喝酒看豉, 輸了錢但贏了時光, 最好的時光。
做兄弟有今生無來世, 要去玩隨傳隨到, 真係「做兄弟唔使講野」。
.
Cathy 看了妳的Blog, 看妳的相真是一件賞心樂事。
知道妳在工作上有點不如意, 不過, 老土果句, this is the reality, 妳是學徒, 儘可能不要把這些不快事放在心上。她朝真係出來做野, 唔想俾人ignore, 就要儘快爬高些。
.
我估我之後都無mud機會再見到妳,因為SCE換左人,我更加少幫佢地做野,而且妳又話quit喇。
.
好講番自己野, 我之前在GS說今個復活節星期六日在朗豪坊做MC,原來係星期日、一, 3:00-5:00,有興趣就來看吧!或者你可以買滿300大元野來參賽, 我一定會鬆章俾大家~~
.
之前在GS說的那篇文章,比較長,掙扎了許久, post唔psot o係度,因為我個blog唔係一d介紹好野既blog, so...may be put later la

3 則留言:

Anonymous 匿名 說...

星期日放假~~過黎搞下你先

12:34 上午  
Blogger ms.K 說...

aiya 
如我在港便一齊去睇了~

2:32 下午  
Anonymous 匿名 說...

我明白~ 亦都好清楚!!
我下次會更加努力嫁啦~ 希望仲有機會見倒你啦~
再唔係就請你請左我吧!! 嘿嘿~

4:56 下午  

發佈留言

訂閱 發佈留言 [Atom]

<< 首頁