星期五, 4月 27, 2007

電車高




知唔知咩叫電車?
大家睇下我個頭
好X嚴重
CRAZY~

i need to have a hair cut as soon as possible~
.
講番江若琳
.
真係....dum dum dum dum dum
五個dum
.
上次見到Suki都無衝動想影相
.
今次真係唔得了
.
我要講件在GS無講的事
.
.
我其實呢
.
在一個狹窄的密室
.
與她獨處了around 半小時
.
麻甩仔們....
妒忌我吧~~~~~
.
.
繼續fxxk club, 本周二去了皇后碼頭一趟.
來自牛奶的雞有一套獨特而視野擴闊的言論, 我繼續客串, 請密切留意, link在下面那篇blog。

如果可以的話, 也幫忙forward給你的朋友吧, 我們需要宣傳。






4 則留言:

Blogger 歐十十 說...

你個樣真係有d似AV男優喎老友……

1:50 下午  
Blogger This_Love_For_You 說...

What a fun bow!!

12:32 上午  
Anonymous 匿名 說...

我都有搵佢影相呀~ 佢真人真係呢... ... 嘿嘿嘿~~
不過gogogo 你今期個look 做咩咁頹呀?!

1:09 上午  
Anonymous 匿名 說...

你個look..
想當年果個蕭灑永高去咗邊?!
不過無論你個look係點,我的所有集中力都已放在你隔離果個人身上..
心衰不禁在想..
點解撞到你果日唔係呢日呢...
如果唔係,果間小小的房間可能會多一個人都唔定...
by Jun

1:58 下午  

發佈留言

訂閱 發佈留言 [Atom]

<< 首頁