星期四, 3月 01, 2007

過了明天

過了明天, 大概可以鬆一口氣吧~
.
最近, 有人談戀愛
很幸福的
有人在為戀愛而煩惱
.
我卻為錢而煩惱
.
三十歲前可否賺到一百萬?
.
機會很微吧~
買層樓爭銀行一百萬我諗就易d
.
我們常常自以為了不起
說哪個廢哪個廢
其實自己又有幾X叻呢?
.
係米真係有咁多天生我才必有用?
.
我唔貪心
只要中一次六合彩
幾百萬又好, 幾十萬又好
然後用來發揮我的才吧~
.
才才~一定中~二到寶~三叉仔~

3 則留言:

Blogger 歐十十 說...

真心話:天才,呢個世界大把;有料而淪為廢物契弟者,創作行業最多。要賺一把錢,往往是講求現實及際遇啊!

2:01 下午  
Blogger ringof 說...

對~所以我要儲錢~
儲錢~儲錢~儲錢~
你舊老妯卻唔肯加人工, 總之果時講大D
不如你有機會幫我放下風 :)

5:38 下午  
Blogger 歐十十 說...

放風你會走?哈哈,好,且看能否從石頭中抽出血來?

5:25 下午  

發佈留言

訂閱 發佈留言 [Atom]

<< 首頁