星期六, 11月 11, 2006

廿二歲,科大生,死

自殺,誰沒有想過呢?
我肯定自己想過過百次
搵單的壓力很大,我知道,我有一年中學暑期工做過cold call叫人買好無聊的安全爐
我知道唔適合我,所以而家做文職
我理應無mud壓力,不過失眠還是圍繞我
如果我願意在失眠的時間工作就好了
可惜失眠時的情緒很難投入工作
即係你好想訓但又訓唔到,我唔知大家有無試過
到最近,還連續幾天出現這情況,最worse的是到天光
所以,我昨天吃了人生第一粒安眠藥。
感覺良好..尋晚立即九點幾走去訓,
跟住 around 11點,同事打來,我無聽,不過真係醒左,成個醒晒,
人跳得好快,藥效好似無晒,幸好,過了半小時至1小時,我還是呼呼大睡,
因為不想依賴,我還是決定今晚唔食
結果又,,,,真係訓唔著
而家三點,我睇我幾時死......幾時訓。
.
多戲歐大人俾面棒場過黎留言...
我諗我過埋這個星期六日,下星期開始會pick up番你絡與我的機會~~
機會啊~~~要好好把握~~
不要被懶惰和借口扯後腿!!!
歐兄,我自省果日同你講既野,其實,有一半係真,有一半係借口。我之後是這麼想的。
所以,對你唔住。希望有心唔怕遲。
.
.
前兩天才被人批死
我唔會發達
.
講真係有d唔開心
不過人地咁樣講一定有佢既理由
.
我有一位好爆k字頭而家成日話自己從良又反反吸煙人士既女前同事話
佢男友雞講過
係人都可以發達
只要你想發達
你未發達
爭在你未夠想
.
嘩我直頭係果一刻有有一碌野兜頭打落黎
無錯喇就係你心裡想的那個四字成語「當頭棒喝」喇
.
so
我要催谷自己既恨錢度
.
至於點解唔星期六日整
因為我星期六有半天要學日文
另外,game書稿量最近增加左一倍
仲有突如其來的一份.
.
我已很多個星期六日沒有真正放假了
.
不過
話說回來
我仍然覺得自己不夠勤力
真的

0 則留言:

發佈留言

訂閱 發佈留言 [Atom]

<< 首頁