星期二, 10月 10, 2006

問我

(開場白)
阿GO:
請問可否贈我兩句?

---------------
歐十十 說:感覺你的文字「有點硬」,不夠滑
歐十十 說:感覺有點冷
阿GO 說:唔...可能成日驚錯
歐十十 說:文字運用可以簡單、句子結構其實不用複雜
阿GO 說:我很簡單啊~
歐十十 說:最高的功力,是以最少的字,表達最深的感覺
歐十十 說:我最尊敬的霑叔、蔡瀾,可以做到這點
歐十十 說:他們的文字是生動的、活潑的
歐十十 說:文字有靈魂,文章才好看
歐十十 說:你要學會用最少的字,寫出最盡的感覺
歐十十 說:而且要注入作者性格歐十十 說:例如:寸、搞笑…
歐十十 說:睇《壹週刊》d文章你就會學到野
歐十十 說:佢地d作者,介紹一套戲,都可以好有個人風格
歐十十 說:訪問更加唔駛講,好似係你面對對話咁
歐十十 說:個人知識、修養好重要,適當時引用其他資料,有助提升你的作者魅力
歐十十 說:慢慢黎啦,我都係好似好有心得,其實我都係學緊點做一個出色既作者
歐十十 說:如果連自己都感動唔到既文字,又點可以感動人呢?

牢記

1 則留言:

Blogger Classy Peace 說...

風雲對話耶...
好權威的說話, 可惜我不是幹文字工作的...

8:00 下午  

發佈留言

訂閱 發佈留言 [Atom]

<< 首頁