星期二, 6月 20, 2006

永高世界盃亂咁粒第二回

呢排成日唔寫blog,好明顯係因為世盃啦
上星期二,我人生首次走進馬會開戶口,人生首次買波
本身tip左條三串四
西班牙、荷蘭同英格蘭
無錯,我係中左既
不過……趕唔切買,
跟住,我既惡運就開始黎喇
係咁輸係咁輸,
有份洗我既國家
掛名絕絕分先後
首選意大利、跟住法國、跟住……雖然都有買左日本W,不過算啦,其實我係應該買和
我買左條八串一首名出線,
雖然而家仲未斷纜,
不過,都應該死o係法國手上架喇
韓國都打唔贏
而家,我將最後的一百大元
放左o係即將開波的斷背山西班牙、納粹德國同埋曾被她割過讓過統治過的大英帝國身上,
……我係上盤怪
政府講得o岩
真係倒錢落海呀~~~~~~
究竟我既戶口,可唔可以去到最初的五百大元呢?
明天自有分曉~

0 則留言:

發佈留言

訂閱 發佈留言 [Atom]

<< 首頁