星期三, 10月 22, 2008

家長


最近好少探個妹, 相信佢已經好似寄生獸一樣急速成長。
.
.
我唔識呢個女仔, 但我覺得呢條係一條成長既片段, 如果衛道之士睇到, 又會話而家呢歌教壞人, 又話意識不良。
.
而我就睇到呢個女仔既某些才華, 佢最尾果句「我要睇多次」, 更令我諗起我個妹都係一隻DVD睇幾百次的。
.
我曾經為我個妹同我講「淨係鍾意上體育堂」1而擔心過, 呢篇blog正正最好係用黎警剔自己的。
.
.
.
在網上找到這個, 忽然覺得呢個香港原來仲有勁人, 可以在電影中放入「只限香港人」的構思和意念, 層次甚至俾麥兜有過之而無不及。
.
PS2: 雖知我受阿雞影響, 一直都係麥兜粉絲來的。
.
原來在好耐好耐以前, 當星還未是星而是人的時候, 阿Jan都會認認真真做被訪者, 周星馳都會同你講心底話, 認真探討無里頭文化, 當今天大家講「無里頭文化」呢五個字會打冷顫的時候, 這段片更加彌足珍貴。
.
PS4: 開估, 下文果個女仔其實係《二十世紀少年》講唔正野的便利店店員。
.
PS5: 咖哩啡唔係人呀~~~~

0 則留言:

發佈留言

訂閱 發佈留言 [Atom]

<< 首頁