星期二, 1月 29, 2008

咖哩文食咖哩雞


就在各張極為震撼的相片即將於明天公佈的前夕
我在家中看了《戀空》
真係好contrast唷~咇咇咇咇咇~
.
好發完癲
.
所謂純愛小說
都只不過是日本仔表面到不能再表面的心靈雞湯催化劑
味精到不能再味精
基本上同我識既某些喜歡萌野的朋友鍾意的三級兼三流作品沒有分別
.
呢套野唯一可以讚既就係casting識搵外在的皮膚同內在的感覺一樣完全無垢的新垣結衣
佢既清純程度係會令你覺得以前中學時同女同學講「咖哩雞」佢會問咩黎果o的女仔
.
不過, 都救唔到齣戲
因為套戲既劇情, 點拍都係死路一條
.
我諗佢在日本受歡迎, 主要因為佢果種電話小說既模式
唔使錢唔使錢每日陰d陰d
我將佢命名為「陰陰地吊你胃口心法」
其實即係《真情》最尾五十集濃縮版
.
我估,如果未年滿16歲又或心智上仍未年滿16歲的人會覺得好看的
等我試下推介俾我留下打波班o靚仔, 等佢地睇完再做個普查先
.
順帶一提
頭先提過的女同學
確實真有其人
而且更是班中之花
Well...也是我的初戀對象。
.
為了提高大家幻想, 大家就當佢係新垣結衣啦。
.
咇咇咇咇咇~~~~

0 則留言:

發佈留言

訂閱 發佈留言 [Atom]

<< 首頁