星期三, 1月 23, 2008

感染.力


無錯喇,上面果一點「.」係無意思的,不過而家興咁樣拆開o的字既組件,會好似有o野o的咁。
又係上網download o野時發現呢兩條link,我以前都講過,我好容易會俾一個女仔拎住結他自彈自唱感染到,而YUI又的的確確係擁有澎湃既感染力。所以我順理成章地addicted。
呢兩條片原來已經係上年2月份踏入20歲成人禮前一日拍的,她返了自己家鄉後,跟住分別在一個叫天神(天神村?)既車站同涉谷車站就地唱歌,同《太陽之光》情節一模一樣,不過大家會真係聽到現場收音既結他聲同佢既歌聲。
佢唱歌時,令我真切感受到女性聲帶之奧妙,我好想知道佢喉嚨係點構造,點解可以發出一種令所有人都靜晒聽佢唱歌既聲音呢?
真係超鍾意YUI,佢係我「移情別戀」名單中的頭號人物,其實唔應該叫移情別戀,咁對廣末涼子唔公平,應該稱之為「後廣末時代」,Yeah~
我睇完之後暗暗為自己做了兩個決定:第一個是下次有朋友到日本要叫他/她幫我買這隻DVD;第二是,無論貴成點,只要佢黎香港開concert,我一定睇最貴飛!!!!!!!!!
第一段:http://www.youtube.com/watch?v=zmOc8f8XGFE&feature=related
呢個係天神車站的,唱《Feel My Soul》,少d觀眾, raw d, 「I feel My Soul~Take Me Away~」, 我覺得好睇D~
第二段:http://www.youtube.com/watch?v=fpMEQtjKgqs&NR=1
呢個係涉鈷,長d,有講佢自己聽日過二十歲同埋往後努力之類既野, 唱我最鍾意既《TOKIO》(我另一位朋友阿修介紹的,他也很喜歡),多左d修飾(例如個cam pro d,個裝濃d,個頭set過, 講野多左等),不過同樣好聽到爆~

我真係有好電車男咁對住個mon一齊唱~

後記:其實一個人唱歌係米真係會擺出咁痛苦既表情呢(請看第一段)?不過我諗好多人就係俾佢呢個樣吸引住,我突然諗起我另一位後廣末的摯愛蒼井優,佢在《花與愛麗絲》中也有一幕「好辛苦食朱古力」,大概岩井俊二都發現到蒼井優個樣好適合做呢一種表情吧~我呢~當然兩個都咁鍾意啦~~~哈哈哈哈~~(<--變態電車人)
.
後後記: 今晚又搵到另一首YUI翻唱別的歌, http://hk.youtube.com/watch?v=hmPJu4Y7RG4
.
唱歌無分年齡,小至16歲時的YUI大至六十多歲的潘迪華也一樣可以有感染力。不過對就黎三張野的我來說,當然比較喜歡兩張野的YUI......。突然想起《性.教.慾》的仆街神父搵d好細既o靚仔唱聖詩的橋段, 當時的審聽標準是愈細過愈鏗鏘的聲音愈近天國, 在我聽來YUI的聲音也有點相近。講到咁誇, 查實最尾都係四字記之曰:人靚聲甜, 其實都幾無得頂架~

1 則留言:

Anonymous 匿名 說...

我唱歌o個時個樣都好痛苦架,你有機會留意下我啦都。
其實我最鍾意yui o既歌除左"Tokyo"外,排行第一位係"I remember you"你又試下聽下啦笨...仲正!!!
佢黎香港開concert都冇咩機,不如過去睇,有得揀可以揀大阪場次,氣氛第一~~

6:47 下午  

發佈留言

訂閱 發佈留言 [Atom]

<< 首頁