星期一, 7月 09, 2007

感謝你 小天地 創天地

最近成日扮粵曲聲唱呢隻歌
煩親身邊的人
.
不過真係好鍾意唱
.
好想好怩原唱者咁好有誠意咁唱出黎
同埋果d聲會令我諗起《醬爆武林》果D WIWIWIWI~聲
.
fxxk club最近 更新了
說的題目是鬼故
據資深傳媒人阿鼻所說
他剪片時
.
真係見到「果D o野」~~
嘩~好驚唷~~




.




這兩天去了長洲
狀態不好但愉快
我發現自己總不能安安靜靜的坐下來
無論是夜深望望海灘食糖水
還是晨早行山徑坐涼亭
我的心.也不能靜
講真.我想學襌定
如果照釋衍空所講
我讀左三年宗教哲學
應該已經心中有粒種籽
不過唔知有無落左個胃到消化左
然後係肛門排放出來
........係米好爆呀
好爆廢。
.
GS讀者:要令大家失望了
因為過左71太耐
我又一直顧住玩zelda(尋眉在長洲爆左喇~啦啦啦)
我既十年回顧應該擱置
不過應該會繼續在GS小小的欄位上講多兩句
其實...又有邊個care我的十年?
.
i am just do i t oneslf
and feel fine

0 則留言:

發佈留言

訂閱 發佈留言 [Atom]

<< 首頁